donderdag, mei 31, 2007

The show must go on



De kille ruimtes rondom ons leven
niet verplaatsbaar, dus gaan wij
we zoeken naar iets maar wat?
een held, een correcte misdaad?

Wind laat gordijnen leven
en de show moet verder
verdriet beschildert ‘t doek
met onuitwisbare vlekken

Toch gaan we lachend door
want wat er ook zal gebeuren
welke hoeken we ook omgaan
het leven staat niet stil

Buiten breekt het licht
binnen vecht de vrijheid
sprookjes van gisteren
zullen nooit afsterven

Laten we zijn wie we geworden zijn
onze tempels bouwen we toch zelf
gevormd, gekneed uit modderklei
al zijn we niets in het geheel


2 Comments:

At 7:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hi Cora,

Mooie site heb je, en goede gedichten. Zonder iemand tekort te willen doen, steek je naar mijn bescheiden mening boven veel dichters van gedichten-freaks uit. Ik heb een linkje geplaatst vanaf mijn site. Niet dat het je veel zal opleveren hoor, want mijn blog wordt zelden bezocht.

 
At 8:10 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hey Meneer Dubbeldam! Dat is lang geleden zeg! Wat leuk dat je een lieve reactie hier achterlaat, ik was deze site bijna vergeten ;-) Een linkje mag je altijd plaatsen, deze site wordt ook zelden aangedaan. Ik zal eens neuzen op jouw site, allicht herken ik nog iets hier en daar!

Groetjes, Cora

 

Een reactie posten

<< Home

Zou je ons gastenboek willen tekenen? Klik dan hier!
Gedichten Freaks