donderdag, april 20, 2006

Ik heb geduld...





Ik zie, ik zie wat alleen ik zie
en aanschouw de treurige dag
zittend op een stoel van thuis
zoekend, turend naar mijn weg
om te vinden wie ik ben



Muziek trekt aan mijn tranen
verdriet om onbereikbaarheid
is zinloos, gelovig wacht ik
op de dag van antwoord
wat mijn huis bereiken zal


De ruimte tussen onze gezichten
is als een donkere schaduw
op moeder aarde, ongrijpbare
doch voelbare duisternis
schuilplaats voor mijn gedachten


Ik verberg mijn liefde
veeg de tranen opzij
en blijf op zoek, met
de reden van mijn ik
die er is, er is


ik heb geduld



*zij*

1 Comments:

At 9:41 a.m., Anonymous Anoniem said...

mooi geschreven :-)

groetjes wendy

 

Een reactie posten

<< Home

Zou je ons gastenboek willen tekenen? Klik dan hier!
Gedichten Freaks