donderdag, april 06, 2006

Tijd beweegt voort....



Tijd beweegt voort


In mijn droom hield ik een foto vast
Een park, wat kinderen en een man
Het was er eentje van voor de oorlog
Niemand die het navertellen kan


Er waren mensen bij het water
Op de plek waar ik nu vertoef
Waar ik ooit een steen voor altijd
In onze moederaarde begroef


Niets lijkt veranderd, maar toch
Je weet het, tijd beweegt voort
Rivieren blijven stromen zoals
Eeuwige liefde zonder woord


We stralen mooier dan de zon
Jij en ik, we beleven het moment
Geluk vloeit uit en in elkaar
Gevoelens intens en ongekend


En straks, als wij er niet meer zijn
Nemen we een foto vanuit het heelal
Van spelende kinderen in onze tuin
Zodat geluk verder stromen zal


*zij*

Zou je ons gastenboek willen tekenen? Klik dan hier!
Gedichten Freaks